Korduma kippuvad küsimused

Üldine info

Q: Millise laadimisvõimsuse peaksin valima?

Sõltuvalt sõiduki mudelist on võimalik laadida maksimaalse võimsusega 22 kW (32 A). Laadimisvõimsust näidatakse sõiduki tehnilistes andmetes.


Find your vehicle electrical characteristics here
Q: Mis tüüpi laadimisjaama peaksin tellima?

Ühe- või kaksikport

Mõnel üldkasutatavas ruumis mitme EV-ga kasutamiseks mõeldud laadimisjaamas on kaks pistikut, mida saab korraga kasutada.


Juhtme pikkus

Nööre on saadaval erinevates pikkustes, enamasti 5 ja 7,6 meetrit. Lühemaid kaableid on lihtsam salvestada, kuid pikemad kaablid pakuvad paindlikkust juhul, kui autojuhid peavad laadijast kaugemale parkima.


Sise- või välistingimustes

Paljud laadijad on loodud töötama nii sees kui väljas, kuid mitte kõik. Kui laadimisjaam peab olema väljas, veenduge, et teie valitud mudel töötab vihma, lume ja külma temperatuuri korral.


Kaasaskantav või püsiv

Mõni laadija peab ühendama ainult pistikupessa, teised on aga mõeldud seinale paigaldamiseks.


Tugevus

2. taseme laadijad on saadaval mudelites, mille võimsus on 15–80 amprit. Mida suurem on voolutugevus, seda kiiremini laaditakse.


Võrku ühendatud

Mõni laadija loob Interneti-ühenduse, et draiverid saaksid nutitelefoniga laadimist käivitada, peatada ja jälgida.


Nutikad EV laadijad

Nutikad EV laadijad tagavad kõige tõhusama laadimise, reguleerides automaatselt elektrisüsteemi saadetava elektri kogust ajastuse ja koormustegurite põhjal. Mõni nutikas EV laadimisjaam võib pakkuda ka andmeid teie kasutamise kohta.


Q: Pistikupesaga või juhtmega

Elektrisõidukite laadimispunkte on kahes variatsioonis ja kinnitatud. Mõlemad seadmed laadivad teie EV-d sama kiirusega ja neil on funktsioonid. Ainus erinevus on selles, kuidas laadimispunkt sõidukiga ühendatakse, lõpuks sõltub see isiklikust valikust, kuid oleme erinevuse rõhutanud allpool

lõidetud laadimispunktid

Paljud EV ja PHEV omanikud valivad siduva võimaluse, kuna see tähendab, et nad saavad oma auto laadimiskaabli pagasiruumi jätta. Sa lihtsalt parkid üles ja ühendad vooluvõrku. Lõppkokkuvõttes on lõastatud seade mugavuse huvides.

Ehkki lõastatud laadimispunktid on mugavad, on neil siiski märkimisväärne puudus. See puudus on tulevikukindel. Nagu teate, võivad elektrisõidukitel olla erinevad pistikupesad, tüüp 1 ja muud; Tüüp 2. Kui peaksite kunagi oma sõidukit erinevat tüüpi pistikupesaga vahetama või kui tulevikus toimub mõni muu pistikupesa, võite leida, et teie järgmine auto pole ühilduv. See tähendab, et peate ostma adapteri või kinnitama kinnitatud juhtme retro, mis võib olla kulutõhus.

Teine puudus on see, et kui seadmel pole käepärast kaablit korralikult kokku keerata, võib see juhtuda, et see jääb üle maa. Kui plii jäetakse korrastamata olekusse või halva ilma korral põrandale, võib see põhjustada vee sissetungimist ja selle kogemata üle sõitmist. Peate iga kord kaabli korralikult üles keerama.

Sokli laadimispunktid

Ilmselt peate sokitud laadimispunktidega varustama oma laadimiskaabli. Enamik pistikühendusega autosid tarnitakse tavaliselt ühega. Kui aga kaotate oma või soovite lihtsalt täiendavat kaablit, võite külastada meie veebipoodi.

Erinevalt lõastatud laadijast peate iga kord, kui soovite oma EV / PHEV-i laadida, juhtme oma sõiduki pakiruumist välja võtma ja pistikupesast välja lülitamise järel protsessi korrata. Kuid ilma kaablita näevad sokeldatud üksused teie sissesõiduteel korralikumad ja saate vastavalt vajadusele osta erineva pikkusega kaableid.

Erinevalt kinnitatud seadmetest on need parim viis laadija tulevikukindlaks muutmiseks, kuna saate juhtme lihtsalt muuta, et see sobiks iga sõidukiga, millega võite sõita, näiteks liikudes Mitsubishi Outlanderilt Tesla mudelile 3.

Q: Kui kaua võtab aega minu EV laadimisjaama kättesaamine?

Laadija paigaldatud harilikult kahe nädala jooksul pärast päringu saatmist. Juhul, kui laadija paigaldamiseks tuleb teha lisatöid, võib see olla pikem, kuid seda täpsemalt kliendiga eraldi.


Q: Mida loetakse standardseks paigalduseks

Töö tüüp

Standard paigaldus

Lisatööd


Laadija paigaldus

Seinale

Paigalduspostile

Kaabli suunamine laadija juurde

Põhikilbist kuni 10 m kaugusel

Põhikilbist kaugemal kui 10 m

Kaevetööd

Ei pea kaevama

Vajab kaevamist

Kaitsme paigaldamine elektrikilpi

Jaotuskilp ei vaja täiendavat seadistamist

Kaitse ei mahu jaotuskilpi

Seina puurimine

Kuni 50 cm sein

Paksem kui 50 cm sein

Kaabli paigaldamine

Kaabel on seinal nähtav (kaitsetoru)

Kaabel on seinas peidetud

Kulu

195 €

Lisatöö eest võetakse lisatasu



Paigaldamisel väljaspool Harju-, Tartu- või Pärnumaad lisandub hinnale transporditasu 0,50 € / km. Lõplik hind kinnitatakse ostja tööga enne lepingu sõlmimist.


Q: Kui suur on laadimisjaama jaoks vajalik ühendatud koormus?

Ühendatud koormuse jaoks pole määratletud väärtust, kuid see sõltub saadaolevast ühendatud koormusest. Iga laadimisjaama jaoks võib ühendatud koormus olla max. 32 A. Maksimaalne lubatud vool (10 A, 13 A, 16 A, 20 A, 25 A, 32 A) konfigureeritakse korpuses olevate DIP-lülitite kaudu.

Kolme faasiline ühendus (Sinine) ja ühe faasiline ühendus (Punane)


Q: Kas minu elektrikilp mahutab uut väljundit?

Järgmiste fotode abil saate hinnata, kas teie kodukilbis on ruumi laadija täiendavate kaitsmete paigaldamiseks. Täpne ruumivajadus sõltub ka sellest, kas paigaldatav laadija on ühe- või kolmefaasiline. Kui teie jaotuskilbis pole sulavkaitsmetele ruumi, tähendab see, et peame tegema installimiseks teile kindlaksmääratud hinnapakkumise, mis sisaldab lisatööd jaotuskilbis.

Ühefaasilise 7,4 kW laadija kaitse elektrikilbis:

Kolmefaasilise 11 kW või 22 kW laadija kaitsmed elektrikilbis:


Arvutused

Q: Kui palju raha aastas kokku hoian

Q: Kui kaua võtab aega minu elektrisõiduki laadimine

Q: Kas eletriautod on keskkonnale paremad?

Elektriliste mootorite süsinikdioksiidiheide on palju väiksem kui traditsiooniliste bensiini- ja diiselmootoriga sisepõlemismootorite puhul, mis tähendab, et need on keskkonnale paremad. Kuid nende heitgaas võib olla isegi null, kui neid toidab 100% roheline elekter. PHEV-de süsinikdioksiidiheide on küll madalam kui traditsiooniliste sisepõlemismootorite puhul, kuid bensiini- või diiselmootoriga mootorid ei ole nii rohelised kui Evs.

0
    0
    Teie ostukorv
    Teie ostukorv on tühi