Mida pead enne laadija valimist teadma!
AUTO VÕIMSUS
ÜHENDUS
SEIN VÕI POST
KODU VÕIMSUS
FUNKTSIONAALSUS
PAIGALDUS
JUHE VÕI PISTIK
MITU AUTOT
ELEKTRIKILP
Sisesta leitud info siia ja teeme sulle individuaalse pakkumise!
Kuidas leida oma auto maksimaalne laadimisvõimsus?
- Ava elektriautode andmebaas siit
- Valige oma automudel
- Vaadake oma auto laadimisvõimsust jaotises Laadimine -> Laadimisvõimsus
Kas juhtme või pistikuga
Laadimisjaam juhtmega
Paljud elektri- ja PHEV-omanikud valivad vooluvõrku ühendamise võimaluse, kuna see tähendab, et nad võivad jätta oma auto laadimiskaabli pakiruumi. Kõik, mida pead tegema, on parkida ja sisse lülitada. Lõppkokkuvõttes on lisatud üksus mugavus.
Kuigi ühendatud laadimispunktid on mugavad, on neil märkimisväärne puudus. See puudus on tulevikukindel. Nagu teate, võivad elektrisõidukitel olla erinevad pistikupesad, tüüp 1 & tüüp 2. Kui vahetate oma sõiduki teise pistikupesa vastu või kui vahetate tulevikus teist tüüpi pistikut, võite avastada, et teie järgmine auto ei ühildu. See tähendab, et peate ostma adapteri või ümberehitamise, mis võib olla kulutõhus.
Veel üks negatiivne külg on see, et kui seadmel pole mugavat võimalust kaablit korralikult kokku keerata, võib see lõpuks maapinnast mööda hiilida. Kui juhe jääb korrastamata või halva ilmaga põrandale, võib see kogemata üle sõites põhjustada vee sissetungi ja kahju. Peate iga kord kaabli korralikult üles kerima.
Laadimisjaam pistikuga
Ilmselt peate pistikupesa laadimispunktide puhul tarnima oma laadimiskaabli. Enamikul laetavatel autodel on see aga tavaliselt kaasas. Kui aga kaotate oma või soovite lihtsalt lisakaablit, võite külastada meie veebipoodi.
Erinevalt pistiklaadijast peate iga kord, kui soovite EV/PHEV-i laadida, kaabli sõiduki korpusest lahti ühendama ja pistiku lahtiühendamisel toimingut korrata. Kuid ilma kaablita näevad pistikupesad teie sissesõiduteel korralikumad välja ja vastavalt vajadusele saate osta erineva pikkusega kaableid.
Erinevalt pistikmoodulitest on need parim viis laadija tulevikukindlaks muutmiseks, kuna saate lihtsalt vahetada juhtme vastavalt igale juhitavale sõidukile, näiteks Mitsubishi Outlanderilt Tesla Model 3-le.
Funktsionaalsus
Dünaamiline koormuse tasakaalustamine
Täielik dünaamiline koormuse tasakaalustamine võimaldab laadida võimalikult kiiresti, kaitseb peakaitsmest ja tagab, et saate oma elektrit kasutada seal, kus seda vajate. See toimib nii.
Pakume täisdünaamilist koormuse tasakaalustamist kas laadimisjaama lahutamatu osana või oma laadimispunktide täiendusena eraldi seadmena.
RFID
Wifi ja Bluetooth ühendus
Laadija on ühendatud internetivõrguga
Ühendatud elektriauto laadimisjaam on laadija, mis suudab luua juhtmevaba ühenduse, tavaliselt Bluetoothi või Interneti kaudu. See võimaldab reaalajas sidet laadimisjaama, elektriauto juhi ning hooldus- ja teenusepakkuja vahel.
Teisisõnu võib ühendatud laadija pakkuda EV juhile suuremat kontrolli ja sageli isegi avada teavet laadimisprotsessi ja kasutaja käitumise kohta. Tavaliselt hallatakse seda ühendust laadimisrakenduse kaudu, mis võimaldab kasutajatel vaadata ja hallata oma telefonist elektrisõidukite laadimisaegu ja seadeid. Kuid see ühenduvus töötab ka taustal, muutes draivi jõudluse optimeerimise, tarkvara värskendamise ja isegi tõrkeotsingu hõlbustamise lihtsamaks. Võrdluseks, pistiklaadija ei võimalda igasugust suhtlust ja piirdub tavaliselt ainult elektriauto laadimisega, kui see on ühendatud.Laadija ei ole internetivõorguga ühendatud
Võrguvälised laadimisjaamad on suurepärane võimalus, kui soovite lihtsalt ühendada ja laadida. Aktiveerimiseks või ühendamiseks pole võrku ega juurdepääsu kontrolli. Mis kõige parem, neid draive pakutakse võrguversioonidest madalama hinnaga, kuna neil puudub integreeritud tehnoloogia.
Enamik laadimisinfrastruktuure ei sobi hästi maa-alustesse keskkondadesse või halva Interneti-juurdepääsuga piirkondadesse. Tulemuseks on väga ebausaldusväärne laadimisvõrk, mille kasutamine on kallis. Soovitatav on kasutada mittetoiteallika laadijaid.
- Odavam
- Interneti-ühendust pole vaja
- Saadaval maa all
Ühe või kahe pordiga laadimisjaam
Kui teie peres on kaks elektriautot, oleks üks parimaid võimalusi samaaegseks laadimiseks hankida topeltlaadimisjaam. See on ühendatud ühte vooluringi ning ühes karbis on kaks kaablit ja kaks laadijat.
Sellise seadme paigaldamine võib laiendada piiratud elektripaigaldise võimsust, ilma et investeeritaks rohkem uude vooluringi või hoolduspaneeli, mis võimaldaks elektrisõidukite täiendavat laadimist.
Kas paigalda EV laadija seinale või posti külge
Seinale kinnitatavad elektriautode laadijad
Lühidalt öeldes soovite paigutada EV-laadija oma garaaži piirkonda, kus on hõlbus juurdepääs pistikule, ja kohta, kus on palju ruumi, et saaksite laadijale vajadusel hõlpsasti juurde pääseda. Lisaks peaks see olema heas asendis ja heade ühendustega, kuna enamik elektrilaadijaid ühendatakse nutitelefoni rakendusega, et anda teile laadimise kohta olulist teavet. Mõelda tuleks ka esteetikale: elektriauto laadija tuleks asetada kohta, kus see näeb hea välja ja sulandub garaaži stiiliga.Posti külge kinnitatav elektriauto laadija
Asukoha mitmekülgsus
Seinale kinnitatavate EV-laadijate suurim miinus on see, et need nõuavad vaba seinaruumi. See võib olla mugav tarbesõidukite jaoks, kui teil on garaaž. See võiks töötada ka tööstusettevõtetes siseruumides. Kui aga ehitad kaubanduslikku laadimisjaama mitmele elektriautole või laadimisala tööstuslikele välissõidukitele, on elektriautode laadimisalused parim valik.
Lihtne juurdepääs
Seinale kinnitatavatele laadijatele saab läheneda ainult ühest suunast ja kui nende laadimiskaablid pole piisavalt pikad, peate võib-olla sõidukid nende poole tagurdama. Pjedestaalilaadsetele laadijatele saab läheneda mõlemalt poolt ning iga rack toetab kuni kahte laadijat. Enamikus välistingimustes kasutatavates rakendustes muudab see need mugavamaks – eriti suurte laadimisstsenaariumide puhul, nagu tööstussõidukite pargi haldus ja kaubanduslikud laadimisjaamad.
Kas vajate installimisel abi?
Soovitame selle vastu. Keegi, kellel puuduvad elektrialased teadmised, võib isetegemise paigaldamisega tõesti hätta jääda. Oleme näinud, kuidas kliendid teevad järgmisi ohtlikke vigu:
- Töötab teadmatult pinge all olevas vooluringis või pinge all olevas paneelis ja on vigastatud
- Vale lõime tõmbamine
- Laadija on valesti ühendatud, mis võib seadet kahjustada
- Ei kaitse laadijat voolupiiskade eest
Lisaks kõigile neile võimalikele elektriohtudele võib laadija ise paigaldamine tühistada tootja garantii.
Kui soovite tõesti raha säästa, soovitame mitteelektrilisi töid, millega saate aidata, näiteks uue elektriliini kaevamine (muidugi, kui maa-alused teeninduspesad on tehtud!) ja laadija paigaldusala ettevalmistamine. paigaldatud või muud tööd, mis minimeerivad elektriku kodus veedetud aega.
Kas minu elektrikilbis on piisavalt ruumi?
Järgmiste piltide abil saate hinnata, kas teie kodu elektrikilbis on ruumi laadija lisakaitsmete paigaldamiseks. Täpne ruumivajadus sõltub ka sellest, kas paigaldatav laadija on ühe- või kolmefaasiline.
Kui teie jaotuskilbis pole kaitsmete jaoks ruumi, tähendab see, et elektrikilbi kallal tuleb teha lisatööd.
Elektrikilbis on piisavalt ruumi
Elektrikilbis pole piisavalt ruumi
Kui palju kulub teile aega auto laadimiseks?
Mis mõjutab elektriauto laadimisaega?
Aku suurus
mida suurem on teie sõiduki aku mahutavus (mõõdetuna kWh-des), seda kauem võtab laadimine aega.
Laadimise olek (tühi või täis)
Aku keemia toimimise tõttu suudab täis aku vastu võtta palju suuremat väljundvõimsust kui tühi aku ning Laadimine aeglustub järk-järgult, kui EV aku hakkab täis saama. Seetõttu on elektrisõiduki laadimine 20 protsendilt 80 protsendini palju kiirem kui 80 protsendilt 100 protsendile.
Sõiduki maksimaalne laadimiskiirus
Saate laadida ainult sõiduki akut maksimaalse laadimiskiirusega, mida sõiduk suudab vastu võtta. Näiteks; kui teie sõiduki maksimaalne laadimiskiirus on 7 kW, ei laadi te 22 kW laadimispunkti kasutades kiiremini.
Ilmastikutingimused
Keskkonnatingimused ja eriti temperatuur mängivad elektriauto laadimise kiiruses üliolulist rolli. Akud töötavad kõige tõhusamalt, kui temperatuur on vahemikus 20–25 °C. Kui temperatuur on liiga madal või liiga kõrge, võib laadimine veidi kauem aega võtta , eriti kui kasutate kiirlaadimisjaama.
1. taseme laadija
Mis on 1. taseme EV laadija?
1. taseme laadimine tähendab EV-ga kaasas olnud kaabli ühendamist tavalise majapidamises kasutatava pistikupessa.
EV 1. taseme laadimisaeg
Koduse pistikupesa kaudu laadimine on kõige aeglasem viis EV laadimiseks. Tavalised majapidamispistikud annavad kuni 2,3 kW (10 A). See võrdub umbes 4–5 miili vahemikuga tunnis (6–8 kilomeetrit). Nii kuluks näiteks 50 kW Peugeot e-208 täislaadimiseks 1. taseme laadijaga 24 tundi ja 30 minutit. See meetod ei ole mitte ainult aeglane, vaid võib olla isegi ohtlik, kuna see ei paku kaitset ülekoormuse eest. Vaadake , miks me seda laadimisviisi ei soovita .
2. taseme laadija
Mis on 2. taseme EV laadija?
2. taseme laadimine viitab elektrisõiduki laadimisele spetsiaalse laadimisjaama kaudu, mis on spetsiaalselt ühendatud teie kodu või hoone toiteallikaga. Arvestades nende hinda ja laadimiskiirust, leidub 2. taseme laadijaid tavaliselt elamutes ja äripiirkondades.
EV 2. taseme laadimisaeg
Sõltuvalt väljundvõimsusest ja sõiduki tüübist on 2. taseme laadimisjaamaga laadimine ligikaudu 5–15 korda kiirem kui tavalise pistikupesa kaudu laadimine. Selle perspektiivi silmas pidades kuluks 50 kW võimsusega Peugeot e-208 täislaadimiseks 11 kW 2. taseme laadimisjaamaga vaid 5 tundi ja 15 minutit – oluliselt kiiremini kui ülaltoodud 1. taseme näites.
3. taseme laadija
Mis on 3. taseme EV laadimisjaam?
Tuntud ka kui alalisvoolu kiirlaadimine, 3. taseme laadimine kasutab sõiduki laadimiseks alalisvoolu (DC) . Lühidalt: 3. taseme laadijad pakuvad rohkem võimsust ja kiiremini, muutes need ideaalseks lühipeatustega asukohtades, nagu bensiinijaamad ja autopargi depood. Kuna see on saadaval palju kõrgema pingega, on ütlematagi selge, et alalisvoolulaadijad on palju võimsamad kui 1. ja 2. taseme laadijad.
EV 3. taseme laadimisaeg
Nagu nimigi ütleb, on alalisvoolu kiirlaadimine kiireim viis elektrisõiduki toiteks, laadides enamiku sõidukeid tundide asemel vaid minutitega. 3. taseme laadijaid on erineva kuju, suuruse ja laadimisvõimsusega. See koos paljude sõidukite ja akutüüpidega tähendab, et laadimiskiirused ja -ajad võivad oluliselt erineda.