CEE 32A pistikupesasid kasutatakse sageli peremajade garaažides või tööstushoonetes, kuid elektriautode tootjad jätavad need hooletusse. Elektriautod toetavad sageli 1x32A või kuni 3x32A laadimist, kuid tootja ei paku vajalikke lisaseadmeid. Seetõttu pakume oma lahendust, kaasaskantavat laadimisjaama Spark Line elektriautodele. Arendamise käigus rõhutasime järgmisi funktsioone:
- kasutajasõbralikkus ja kõrgeim turvalisus,
- lülituselemendid, mis on arvestatud rohkem kui 150% nimikoormusest,
- juhtelektroonika teostab enesediagnostikat iga kord, kui see on ühendatud,
- annab märku probleemidest (pärast ühendamist ja töötamise ajal) vastava veakoodiga:
- seadme või CEE pistiku kõrgenenud või liiga kõrge temperatuur,
- lülituselementide põlemine või defektsed lülitustransistorid,
- üle- ja alapinge juhtimine (faas puudub),
- PE ja N juhtmete kontrollimine,
- lekkevoolu jälgimine – sõiduki lahtiühendamine lekke tuvastamisel (30mA AC, 6mA DC),
- toetamata laadimisrežiim,
- maksimaalse laadimisvoolu seadistamise funktsioon – kasulik autodele, mis seda ise teha ei saa (seadistamine toimub lihtsalt signaal-LED-dioodiga nupuga),
- sisemälu säilitab viimased laadimisvoolu ja jaotusvõrgu seadistused,
- uue versiooni ühilduvus TN-S (enamik Euroopas) ja IT (Norra, Itaalia, Ukraina) võrkudes ,
-
IP65 kaitsega elektroonika massiivne alumiiniumist korpus talub vihma, kukkumist või autole alla sõitmist.
Kuid ükski neist kaitsevahenditest ei ole mõeldud asendama halvasti ühendatud toiteallikat ja kasutaja on endiselt kohustatud kasutama ainult pistikupesasid, mis vastavad kõigi standardite nõuetele. Need kaitsed toimivad täiendava kaitsekihina.
Põhirakenduse leiavad elektriautode Tesla Model S, (X) (TwinChargeriga või täiustatud laadijaga), Smart ED (22kW laadijaga), Audi e-tron (22kW laadijaga), Renault Zoe ja BYD e6 omanikud. , sest neid autosid saab laadida kuni 22 kW võimsusega. Kuid kaabel ühildub ka kõigi autodega, mis kasutavad Euroopa-Ameerika standardit IEC 62196-2 type 2 (nn Mennekes). Nende autode hulka kuuluvad näiteks Tesla Model S3, Nissan Leaf, BMW i3, Škoda Citigo iV, VW e-Golf/ID.3/e-up!, Hyundai Ioniq/Kona, Kia Soul EV, Audi e-tron, Mercedes B-klassi ED, Jaguar I-Pace ja palju muud…
Elektriautode kaasaskantava laadimisjaama Spark Line saab varustada nupuga Tesla sõidukite laadimispesa kaugjuhtimiseks avamiseks. Sel juhul asub nupp otse meie kaabli otsas olevasse pistikusse (tüüp 2).
Nimivool: max 32A (22kW) – eeskirjadega piiratud
Reguleeritav vool: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
Faaside arv: 1, 2 või 3 olenevalt ühendatud sõiduki tüübist
Pikkus: 5m
Lubatud ümbritseva õhu temperatuur : -25°C kuni +50°C
Kaitse tüüp: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
Garantii: 4 aastat
Valmistatud Tšehhis
Disain, omadused ja funktsioonid võivad muutuda.